Zasady

Organizacja raidów

Raidy organizowane są 3 razy w tygodniu:

Środa -> 19.30 – 23.00
Czwartek -> 19.30 – 23.00
Niedziela -> 19.30 – 23.00

Pierwsze zaproszenia do grupy rajdowej są rozdawane o 19.15. Pięć minut przed startem wszyscy powinni być na miejscu.

W wyjątkowych przypadkach raidy mogą zostać przedłużone do godziny 00.00, może zostać także zorganizowany dodatkowy raid w poniedziałek – w obu przypadkach wszyscy raiderzy muszą wyrazić na to zgodę.

Skład progresowy wybierany jest na podstawie zapisów na event raidowy z wykorzytaniem wbudowanego kalendarza in-game. Selekcja odbywa się pomiędzy pierwszą falą zaproszeń (19.15), a godziną rozpoczęcia raidu (19.30). W tym czasie oficerowie dobierają najbardziej optymalny skład raidowy z uwzględnieniem wszystkich istotnych czynników takich jak:

  • kompozycja raidu (optymalna ilość tanków, healerów, mdps i rdps)
  • zaptrzebowanie na konkretną klasę potrzebną do realizacji taktyki
  • posiadaną rangę w gildii (Blade > Knife > Penknife)
  • ilość BiSów, które dropi boss dla danej klasy

Wszelkie zaplanowane nieobecności w trakcie progresu powinny być zgłaszane na kanale „organizacja raidów” na discordzie

Dodatkowo dla zainteresowanych organizujemy alt runy i farme EN/ToV Mythic w dodatkowe dni (najczęściej poniedziałek o 20)

Naszym komunikatorem w trakcie prowadzenia raidów i do rozmów po godzinach jest program Discord. Posiadamy również zapasowy serwer TS.

Wymagania konieczne:
(jeżeli ich nie spełniasz, możesz zapomnieć o raidach progresujących)

  • Punktualność (aby 19 osób na Ciebie nie klęło siarczyście)
  • 90% obecności na raidach progresowych
  • Indywidualnego zaangażowania w trakcie progresu
  • Znajomość taktyk (Icy-Veins, FatBossTV, notki i uwagi zapisywane na specjalnie przygotowanym do tego kanale na discordzie)
  • Bardzo dobrego opanowania swojej postaci, pozwalającego na progresowanie raidów mythic
  • Pełen zestaw consumable (potki, flaski, runy, vantusy, gemy i enchanty)
  • Komunikatywności, sprawnego łącza oraz słuchawek z mikrofonem; odporności na konstruktywną krytykę (nieśmiałym osobom wstydzącym się swojego głosu życzymy sukcesów w innej gildii)
  • Addon RCLootCouncil (jeżeli chcesz rollować loot)
  • Doświadczenie w grze na kilku różnych postaciach i dodatkach jest mile widzianym atutem, ale nie jest warunkiem koniecznym

Wskazane jest:
(nie sprawdzamy tego ale oczekujemy od Was)

  • Bycie wyspanym i wypoczętym
  • Bycie trzeźwym i bez wpływu używek typy trawka, etc.
  • Rozwiązywanie problemów z internetem kilka godzin przed rajdem a nie podczas
  • Zgłaszanie problemów technicznych przynajmniej kilka godzin przed rajdem

Dla wszystkich, którzy będą jęczeli na rajdzie, że:

  • flaszki są drogie
  • nie zdążyli przez tydzień kupić potek
  • nie spali od 24h i są zmęczeni
  • ich klasa została znerfiona
  • „czy na pewno potrzebujesz tego itema?”

Jedyną odpowiedzią jest to wyjątkowo skuteczne rozwiązanie.

Nasza grupa rajdowa składa się z gimbusów, świeżych magistrów, osób pracujących oraz dzieciatych i żonatych facetów. Niektórzy zdecydowali się poświęcić swój wolny (bardzo ograniczony) czas właśnie na progress. Szanujemy swój czas i bezwzględnie wymagamy tego od innych. Ta zasada obowiązuje wszystkich. Osoby, które nie będą tego robić mogą na 100% być pewne „kontrolnej zjebki” lub bardziej drastycznych kroków.

Czasami są lepsze, a czasami gorsze dni. Jeżeli wszyscy czuja się na siłach i jest duża szansa na zabicie bosa, rajdujemy nawet do 24.00. Jeżeli „biometr jest niekorzystny”, wszyscy są objedzeni Świątecznym żarciem u babci i generalnie gra idzie jak krew z nosa, to RL może zadecydować o wcześniejszym zakończeniu rajdu. Nie rajdujemy na siłę – liczy się przede wszystkim progres oraz dobra zabawa (jedno napędza drugie).

W wyjątkowych sytuacjach (Święta Państwowe, Kościelne, Ślub, Chrzest, obrona magisterki…) dni rajdu mogą być zmienione. Są to jednak wyjątki potwierdzające regułę. Jeżeli ktoś nie będzie mógł dotrzeć w nowym terminie, to nikt nie będzie miał do niego pretensji.

Loot przyznawany jest zgodnie z hierarchią rang, z uwzględnieniem kto dostanie największy upgrade i dla kogo dany item jest bisowy. Dotychczas nie mieliśmy z tym żadnych problemów i tak ma zostać.

Zasady przyznawania rang

Social – ranga social przydzielana jest znajomym raiderów, nieaktywnym lub nie raidującym graczom core składu i osobom zainteresowanym głównie socjalnym aspektem przybywania w gildii.
Alt – ranga przydzielana postaciom alternatywnym osób posiadających min. rangę Knife.
Penknife – pierwsza ranga przyznawana po dołączeniu do gildii i pomyślnym przejściu procesu rekrutacyjnego. Aby Penknife otrzymał wyższą rangę (Knife), musi spełnić kilka podstawowych wymagań:

  • Przestrzegać zasad gildii,
  • Posiadać 100% frekwencje w trakcie swojego okresu próbnego. W przypadku nieobecności, okres próbny może zostać wydłużony o ilość opuszczonych ID,
  • Być nienagannie przygotowanym do pełnienia swojej roli w raidzie; znajomość taktyk, komunikatywność, pełny pakiet comsumable, weakaury, sumiennie przesimowana postać.

Mythic Alt – ranga przydzielana altom posiadającym min. 900 item lvl, 42 traity, 2 legendy. Dodatkowo osoba wyrażająca chęć posiadania mythic alta musi pokazać, że bardzo dobrze radzi sobie tą klasą. Możliwe jest posiadanie tylko jednego Mythic Alta.
Knife – ranga przyznawana po pomyślnym ukończeniu okresu próbnego oraz spełnieniu w.w wymagań.
Blade – najwyższa ranga, która ma stanowić wyróżnienie dla najwybitniejszych raiderów. Przyznawana jednogłośnie w głosowaniu oficerów za wysoki wkład w poprawne funkcjonowanie i progres gildii. Najistotniejszymi czynnikami branymi pod uwagę podczas głosowania są: staż w gildii (min. 2 miesiące), performance, zaangażowanie i sumienność w wypełnianiu roli raidera oraz kreatywność i wychodzenie z własnymi inicjatywani mającymi na celu wprowadzenie usprawnień w sposobie funkcjonowania gildii.

Jeżeli powyższe warunki rajdowania Ci odpowiadają, zapraszamy na stronę rekrutacji.